Опис Жіночий костюм трійка (спорт шик) кольору електрик 27262 N
Модель: 24023 N
Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятись від реального. Фурнітура, принт тканини товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Основні характеристики Жіночий костюм трійка (спорт шик) кольору електрик 27262 N
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)50/52: 65 см. 54/56: 66 см. 58/60: 67 см.
Футболка 50/52: 62 см. 54/56: 63 см. 58/60: 64 см.
Довжина рукава виробу (см)50/52: 62 см. 54/56: 63 см. 58/60: 64 см.
Футболка 50/52: 19 см. 54/56: 20 см. 58/60: 21 см.
Довжина штанів (см)50/52: 106 см. 54/56: 107 см. 58/60: 108 см. (з поясом)
Обхват грудей (см)50/52: 127 см. 54/56: 135 см. 58/60: 143 см.
Футболка 50/52: 108 см. 54/56: 116 см. 58/60: 124 см.
Обхват стегон (см)50/52: 112 см. 54/56: 120 см. 58/60: 128 см.
Параметри
Арт.NO 24023
КолірСиній
Країна виробникУкраїна
МатеріалСпандекс
СезонДемісезон
Відгуки про Жіночий костюм трійка (спорт шик) кольору електрик 27262 N
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Жіночий костюм трійка (спорт шик) кольору електрик 27262 N
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Жіночий костюм трійка (спорт шик) кольору електрик 27262 N
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.