Опис Трендовий брючний костюм трійка "LUXURY" кольору зебри 27637 LAM
Артикул: 10468 LAM
Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятися від реального. Фурнітура, принт тканини товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Основні характеристики Трендовий брючний костюм трійка "LUXURY" кольору зебри 27637 LAM
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)42/44: 75 см. 46/48: 76 см. 48/50: 77 см.
Довжина рукава виробу (см)42/44: 73 см. 46/48: 74 см. 48/50: 75 см.
Довжина штанів (см)42/44: 107 см. 46/48: 108 см. 48/50: 109 см.
Обхват грудей (см)42/44: 106 см. 46/48: 112 см. 48/50: 116 см.
Обхват стегон (см)42/44: 104 см. 46/48: 110 см. 48/50: 114 см.
42/44: 66/76 см. 46/48: 68/78 см. 48/50: 70/80 см.(резинка топа)
Обхват талії (см)42/44: 60/70 см. 46/48: 65/75 см. 48/50: 70/80 см.
Параметри
Арт.LAM 10468
КолірЧорно-білий
Країна виробникУкраїна
МатеріалСофт
СезонЛіто
Відгуки про Трендовий брючний костюм трійка "LUXURY" кольору зебри 27637 LAM
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Трендовий брючний костюм трійка "LUXURY" кольору зебри 27637 LAM
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Трендовий брючний костюм трійка "LUXURY" кольору зебри 27637 LAM
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.