Опис Повітряна сукня міді з поясом зеленого кольору 28900
Жіноча, красива та елегантна сукня з тканини приємної до тіла не залишить тебе байдужою.
Жіноча сукня це не просто елемент гардеробу дівчини, вона також є відображенням її внутрішнього світу та її самої. Гарна сукня повинна бути присутня в гардеробі будь-якої представниці прекрасної статі.
Основні характеристики Повітряна сукня міді з поясом зеленого кольору 28900
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)42/44: 112 см. 46/48: 115 см. 50/52: 118 см.
Довжина рукава виробу (см)63 см.
Обхват грудей (см)42/44: 46 см. 46/48: 50 см. 50/52: 54 см.Н/о
Обхват талії (см)42/44: 46 см. 46/48: 50 см. 50/52: 52 см.Н/о (на резинцi)
Параметри
Арт.MH 288
ВізерунокКвітковий
Довжина виробуМіді
Довжина рукаваДовгий
ЗастібкаБез застібки
КолірЗелений
Країна виробникУкраїна
МатеріалCофт
СезонЛіто
Склад67% Поліестер, 30% Віскоза, 3% Еластан
СтильПовсякденний
Тип кишеньБез кишень
ФактураГладка
Фасон рукаваЛіхтарик
Фасон сукніНа запах
Відгуки про Повітряна сукня міді з поясом зеленого кольору 28900
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Повітряна сукня міді з поясом зеленого кольору 28900
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Повітряна сукня міді з поясом зеленого кольору 28900
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.