Опис Мусліновий костюм із шортами свiтло-зеленого кольору 28392 LAM
Артикул: 10484
Літній костюм:
тренд сезону ;
легкий та комфортній
сорочка зі спущеним рукавом, з манжетами на ґудзиках, з великими розрізами;
шорти з поясом на резинці та кишенями.
Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятись від реального. Фурнітура, принт тканини товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Основні характеристики Мусліновий костюм із шортами свiтло-зеленого кольору 28392 LAM
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)42/44: 73 см. 46/48: 75 см.
Довжина рукава виробу (см)42/44: 72 см. 46/48: 74 см.
Довжина штанів (см)42/44: 40 см. 46/48: 42 см.
Обхват грудей (см)42/44: 106 см. 46/48: 112 см.
Обхват стегон (см)42/44: 104 см. 46/48: 110 см.
Обхват талії (см)42/44: 60/70 см. 46/48: 70/80 см.
Параметри
Арт.MO 10484
КолірЗелений
Країна виробникУкраїна
МатеріалМуслiн
СезонЛіто
Склад100% Бавовна
Відгуки про Мусліновий костюм із шортами свiтло-зеленого кольору 28392 LAM
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Мусліновий костюм із шортами свiтло-зеленого кольору 28392 LAM
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Мусліновий костюм із шортами свiтло-зеленого кольору 28392 LAM
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.