Опис Легка шовкова сукня з поясом смарагдового кольору 30809
Жіноча, красива та елегантна сукня з тканини приємної до тіла не залишить тебе байдужою.
Жіноча сукня це не просто елемент гардеробу дівчини, вона також є відображенням її внутрішнього світу та її самої. Гарна сукня повинна бути присутня в гардеробі будь-якої представниці прекрасної статі.
Основні характеристики Легка шовкова сукня з поясом смарагдового кольору 30809
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)121 см.
Довжина рукава виробу (см)74 см.
Обхват грудей (см)42/44: 84/95 см. 44/46: 88/100 см.
Обхват стегон (см)42/44: 100 см. 44/46: 106 см.
Обхват талії (см)42/44: 74/88 см. 44/46: 80/90 см.
Параметри
Арт.OR 349
ВізерунокОднотонний
ДекорБез декору
Довжина виробуМіді
Довжина рукаваДовгий
ЗастібкаНа блискавці
КолірСмарагдовий
Країна виробникУкраїна
МатеріалШовк
СезонДемісезон
Склад55% Поліестер, 30% Віскоза, 15% Еластан
Стиль сукніВечірній
ФактураГладка
Фасон рукаваКласичний
Фасон сукніА-силует
Відгуки про Легка шовкова сукня з поясом смарагдового кольору 30809
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Легка шовкова сукня з поясом смарагдового кольору 30809
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Легка шовкова сукня з поясом смарагдового кольору 30809
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.