font-size: 14px;"> Колір або відтінок виробу на фотографії може відрізнятися від реального. Фурнітура, принт тканини товару можуть змінюватися виробником без попередження. Магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.
Основні характеристики Костюм-трійка блакитного кольору 24434 АА
Виміри
Довжина виробу (см)42-44: 70 см. 44-46: 70 см. 46-48: 71 см. (піджак).
Довжина виробу по спинці (см)42-44: 22 см. 44-46: 23 см. 46-48: 24 см. (топ) 42-44: 39 см. 44-46: 40 см. 46-48: 41 см. (з бретелями)
Довжина рукава виробу (см)42-44: 64 см. 44-46: 64 см. 46-48: 65 см.
Довжина штанів (см)100 см. (Зовнішній шов) 75 см. (Внутрішній шов)
Обхват грудей (см)42-44: 98 см. 44-46: 100 см. 46-48: 102 см. (піджак) 42-44: 85 см. 44-46: 90 см. 46-48: 95 см. (топ)
Обхват стегон (см)42-44: 100 см. 44-46: 103 см. 46-48: 106 см. (штани)
Обхват талії (см)42-44: 98 см. 44-46: 100 см. 46-48: 102 см. (піджак) 42-44: 70 см. 44-46: 73 см. 46-48: 75 см. (топ) 42- 44: 68 см. 44-46: 72 см. 46-48: 76 см. (штани)
Параметри
Арт.AA 1492
КолірБлакитний
Країна виробникУкраїна
МатеріалКостюмна
СезонДемісезон
Відгуки про Костюм-трійка блакитного кольору 24434 АА
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Костюм-трійка блакитного кольору 24434 АА
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.