Опис Коротка сукня з розрізом чорно-бiлого кольору 32099
Жіноча, красива та елегантна сукня з тканини приємної до тіла не залишить тебе байдужою.
Жіноча сукня це не просто елемент гардеробу дівчини, вона також є відображенням її внутрішнього світу та її самої. Гарна сукня повинна бути присутня в гардеробі будь-якої представниці прекрасної статі.
Основні характеристики Коротка сукня з розрізом чорно-бiлого кольору 32099
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)80 см.
Довжина рукава виробу (см)33 см.
Обхват грудей (см)42/46: 80/92 см. 48/50: 92/104 см.
Обхват стегон (см)42/46: 88/98 см. 48/50: 98/104 см.
Обхват талії (см)42/46: 60/80 см. 48/50: 80/90 см.
Параметри
Арт.VF м491
ВізерунокКвітковий
ДекорБез декору
Довжина виробуМіні
Довжина рукаваКороткий
ЗастібкаНа блискавці
КолірЧорно-білий
Країна виробникУкраїна
МатеріалСофт
СезонЛіто
Склад82% Поліестер, 15% Віскоза, 3% Еластан
Стиль сукніПовсякденний
ФактураГладка
Фасон рукаваЗ відкритими плечима
Фасон сукніА-силует
Відгуки про Коротка сукня з розрізом чорно-бiлого кольору 32099
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Коротка сукня з розрізом чорно-бiлого кольору 32099
Немає запитань про цей товар.
Задати питання
Коротка сукня з розрізом чорно-бiлого кольору 32099
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.