Опис Довга сукня-сорочка фісташкового кольору 32105
Жіноча, красива та елегантна сукня з тканини приємної до тіла не залишить тебе байдужою.
Жіноча сукня це не просто елемент гардеробу дівчини, вона також є відображенням її внутрішнього світу та її самої. Гарна сукня повинна бути присутня в гардеробі будь-якої представниці прекрасної статі.
Основні характеристики Довга сукня-сорочка фісташкового кольору 32105
Виміри
Довжина виробу по спинці (см)42/44: 122 см. 46/48: 123 см. 50/52: 124 см. 54/56: 125 см. 58/60: 126 см.
Довжина рукава виробу (см)42/44: 26 см. 46/48: 27 см. 50/52: 28 см. 54/56: 29 см. 58/60: 30 см.
Обхват грудей (см)42/44: 112 см. 46/48: 120 см. 50/52: 128 см. 54/56: 134 см. 58/60: 142 см.
Обхват стегон (см)42/44: 112 см. 46/48: 120 см. 50/52: 128 см. 54/56: 134 см. 58/60: 142 см.
Параметри
Арт.NO 25016
ВізерунокГеометричний
ДекорБез декору
Довжина виробуМаксі
Довжина рукаваРукав 3/4
ЗастібкаНа ґудзиках
КолірФісташковий
Країна виробникУкраїна
МатеріалБавовна
СезонДемісезон
Склад50% Бавовна, 50% Віскоза
СтильПовсякденний
Стиль сукніПовсякденний
ФактураГладка
Фасон сукніСукня-сорочка
Відгуки про Довга сукня-сорочка фісташкового кольору 32105
0
0
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
0%
Відгуків про цей товар ще не було.
Написати відгук
Питання та відповіді (FAQ) Довга сукня-сорочка фісташкового кольору 32105
Вітаємо, ваша реєстрація пройшла успішно, Дуже дякуємо!
Цей сайт використовує cookie
Ми використовуємо cookie та інші технології відстеження для покращення вашого досвіду перегляду нашого сайту, персоналізації контенту та реклами, надання соціальних функцій медіа та аналізу трафіку.
Обов'язкові cookie забезпечують основні функції веб-сайту. Без цих cookie веб-сайт не може працювати належним чином.
Статистичні cookie допомагають власникам веб-сайтів зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють з веб-сайтами, збираючи та повідомляючи інформацію анонімно.
Cookie для збору інформації та надання звітів про статистику використання веб-сайту без персональної ідентифікації окремих відвідувачів у Google.
Маркетингові cookie зберігають дані та інформацію про поведінку користувачів, що дозволяє рекламним службам охоплювати більше цільових груп.